بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رضایی:من در انتخاب صائبی هیچ نقشی نداشتم|قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارم

  • کد خبر: ۸۷۰۳۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
رضایی:من در انتخاب صائبی هیچ نقشی نداشتم|قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارم
سرمربی سابق تیم ملی والیبال نشسته معتقد است فرید صائبی شایستگی لازم برای هدایت این تیم را دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هادی رضایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته کنار رفت. او با اینکه معتقد است مربیگری بازنشستگی ندارد، اما با وجود داشتن کارنامه درخشان ترجیح داد که جای خود را به فرد دیگری بسپارد. رضایی می‌گوید: قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارد و در ایران می‌ماند و به کار آموزشی می‌پردازد.
او درباره این شایعات که دیری نمی‌پاید دوباره به تیم ملی برمی گردد نیز می‌گوید: فعلا نه تیم ملی به من نیاز دارد و نه من به ورزش جانبازان و معلولان. ۲۴ سال با این ورزش زندگی کردم و فعلا قصد مربیگری در هیچ کجا را ندارم و اکنون در مشهد به زندگی خود ادامه می‌دهم.
هادی رضایی درباره نقشی که در انتخاب فرید صائبی به جای خود در تیم ملی جانبازان و معلولان داشته است، می‌گوید: من هیچ نقشی نداشتم. چرا که یک انجمن بر انتخاب سرمربی نظارت کرده است. ولی اگر حرف دل مرا بخواهید معتقدم صائبی تجربه این کار را دارد و از نظر طراحی تمرین کم نظیر است. درباره اینکه مربیان جوان ما همانند علی گل کار، محمد رحیمی، جلیل ایمری و ... چرا کنار تیم ملی نباشند هم باید بگویم نظر شخصی من بر این است که آن‌ها باید کنار مربیان تیم ملی قرار بگیرند و درس بیاموزند. ضمن اینکه در حال حاضر ارجح‌تر از آن‌ها پیشکسوتانی، چون مجید سلیمانی، اخوان، حسن محمدی و پرویز فیروزی هم وجود دارند که می‌توانند در کادرفنی جای بگیرند.
او در ادامه می‌گوید: والیبال ما در دوران انتقالی قرار گرفته است و با توجه به درپیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در چین که جنبه انتخابی پارالمپیک پاریس را دارد، نمی‌شود ریسک کرد و تیم ملی را به دست افراد کم تجربه سپرد. البته باز هم فدراسیون جانبازان و معلولان است که تصمیم می‌گیرد مربیگری تیم ملی مسئولیتی سنگین و دشوار است که روی دوش فرد انتخاب شده قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->