داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

رضایی:من در انتخاب صائبی هیچ نقشی نداشتم|قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارم

  • کد خبر: ۸۷۰۳۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
رضایی:من در انتخاب صائبی هیچ نقشی نداشتم|قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارم
سرمربی سابق تیم ملی والیبال نشسته معتقد است فرید صائبی شایستگی لازم برای هدایت این تیم را دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هادی رضایی از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته کنار رفت. او با اینکه معتقد است مربیگری بازنشستگی ندارد، اما با وجود داشتن کارنامه درخشان ترجیح داد که جای خود را به فرد دیگری بسپارد. رضایی می‌گوید: قصد مربیگری در هیچ جای دنیا را ندارد و در ایران می‌ماند و به کار آموزشی می‌پردازد.
او درباره این شایعات که دیری نمی‌پاید دوباره به تیم ملی برمی گردد نیز می‌گوید: فعلا نه تیم ملی به من نیاز دارد و نه من به ورزش جانبازان و معلولان. ۲۴ سال با این ورزش زندگی کردم و فعلا قصد مربیگری در هیچ کجا را ندارم و اکنون در مشهد به زندگی خود ادامه می‌دهم.
هادی رضایی درباره نقشی که در انتخاب فرید صائبی به جای خود در تیم ملی جانبازان و معلولان داشته است، می‌گوید: من هیچ نقشی نداشتم. چرا که یک انجمن بر انتخاب سرمربی نظارت کرده است. ولی اگر حرف دل مرا بخواهید معتقدم صائبی تجربه این کار را دارد و از نظر طراحی تمرین کم نظیر است. درباره اینکه مربیان جوان ما همانند علی گل کار، محمد رحیمی، جلیل ایمری و ... چرا کنار تیم ملی نباشند هم باید بگویم نظر شخصی من بر این است که آن‌ها باید کنار مربیان تیم ملی قرار بگیرند و درس بیاموزند. ضمن اینکه در حال حاضر ارجح‌تر از آن‌ها پیشکسوتانی، چون مجید سلیمانی، اخوان، حسن محمدی و پرویز فیروزی هم وجود دارند که می‌توانند در کادرفنی جای بگیرند.
او در ادامه می‌گوید: والیبال ما در دوران انتقالی قرار گرفته است و با توجه به درپیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در چین که جنبه انتخابی پارالمپیک پاریس را دارد، نمی‌شود ریسک کرد و تیم ملی را به دست افراد کم تجربه سپرد. البته باز هم فدراسیون جانبازان و معلولان است که تصمیم می‌گیرد مربیگری تیم ملی مسئولیتی سنگین و دشوار است که روی دوش فرد انتخاب شده قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->